פרויקטים
Pic

התחדשות עירונית

גולדברג 2

הס גולדברג

תכנית הס-גולדברג היא הסנונית הראשונה להתחדשות עירונית במסלול רשויות מקומיות בעיר. במתחם צפויים להיבנות 3572 יחידות דיור במבני מגורים בני 9-25 קומות ופיתוח של פארק רחב ידיים לצד מסילת הרכבת.
המלך הדמיה מעודכנת

שלמה המלך

מתחם שלמה המלך שבמזרח העיר עובר תהליך התחדשות עירונית משמעותי. עפ”י התכנון, ייבנו במתחם 3,613 יח”ד, כ-14,750 מ”ר מסחר ותעסוקה עילי וכ-140,000 מ”ר שטחים למבני ציבור.
התחנה מלמעלה

כיכר התחנה

בשטח התכנית קיימות 246 יחידות דיור. התכנית הינה תכנית התחדשות עירונית המאפשרת את הריסתן של יחידות הדיור הקיימות והקמתן של 1,696 יחידות דיור חדשות תחת יחידות הדיור הקיימות. תוספת שטחי המסחר המתוכננת היא כ-8,000 מ”ר, לשטחי התעסוקה יתווספו למעלה מ-42,000 מ”ר.
רמת אשכול 1

הליבה

מתחם הליבה, הממוקם באזור העיר העתיקה, מתוכנן לעבור תהליך מסיבי של התחדשות עירונית, מתוך אמונה כי מרכז העיר ההיסטורי הוא גם זה שיצעיד אותה קדימה ויהווה את מרכז העיר העתידי של לוד ויהפוך למנוף אסטרטגי להתפתחות העיר כולה.
הקשתות

בית הקשתות

התכנית כוללת הקמת שכונה חדשה ובה 540 דירות חדשות עם חזיתות מסחריות פעילות. כל בעלי הדירות הקיימות הם שותפים מלאים בפרויקט ואורגנו בתהליך חברתי מובנה על ידי המנהלת להתחדשות שפועלת בכלכלית לוד באופן המייצג את התפיסה החברתית של השינויים המתוכננים בעיר, ששמה את התושבים במרכז תהליכי ההתחדשות, ונותנת מעטפת שמאפשרת תהליכי מוביליות חברתית לאוכלוסיות ותיקות.
אילת הדמיה מעודכנת 1

אילת

לאחרונה אושרה בותמ”ל תוכנית נוספת להתחדשות עירונית במרכז העיר, בצמוד לתחנת מטרו במתחם אילת בשכונת גבעת הזיתים בלוד (תמ”ל 2013). שטח התוכנית הוא 49 דונם, והיא ממוקמת בתחום הרחובות הנרייטה סולד ממערב, רחוב נחושתן מצפון, רחוב חללי מינכן ממזרח, ו-שד’ הציונות מדרום.