הליבה

מיד עם החתימה על הסכם הגג האסטרטגי לפיתוח העיר לוד, כלכלית לוד החלה לפתח ולהוביל תהליך מיתוג חדשני שינסה להתמודד עם האתגרים הלא פשוטים של שינוי המוניטין לעיר החדשה שתקום לאחר מהפיכת הפיתוח.

לאחר ניתוח של כלל תכניות הפיתוח המתכוננות בעיר, נראה כי ישנם אזורים שונים עם מאפייני בינוי שונים וקהלי יעד עם מובהקות שונה בתכלית. לכן כל אחד מהם יחייב אסטרטגיה ומותג משלו.

“הליבה” היא המותג של העיר ההיסטורית של לוד, הכוללות מסחר פעיל, מבני דת ו-6-7 מבנים עתיקים. יש לאזור אווירה אותנטית המיועדת למשוך אליו את מה שמכונה “הומוס אורבנוס”- שוחרי העירוניות.

בשל העובדה שבשנות ה-50 העיר העתיקה הוחרבה כמעט לחלוטין, נוצר פער משמעותי בין הסיפור ההיסטורי של לוד- העיר בעלת הרצף ההתיישבותי הכי עתיק בעולם – לבין המציאות בשטח. על הפער הוחלט לגשר באמצעות טכנולוגיה שמייצרת חוויות וירטואליות ואינטראקטיביות, כדי להמחיש את ההיסטוריה המפוארת של העיר. הטכנולוגיה משקפת את הקידמה, אבל עם כבוד גדול לסיפור של העיר הכי עתיקה שיש.

מתחת למותג הראשי של הליבה יצרנו סדרה של תתי-מותג לאתרים המרכזיים של הליבה כמו: השוק, הפסיפס, הח’אן ו’אדרבה’- בית היוצר לחשיבה יהודית, על פי מורשת התנאים שפעלו בלוד ושבעצם היו אלה שזיקקו את ה-DNA האינטלקטואלי, הראש היהודי.

בשנים האחרונות אנו עוסקים בהטמעת מותג הליבה במרחב הרלוונטי ובעיר כולה וניתן לראות כבר מבני ציבור חדשים ממותגים בהתאם, כמו מרכז הפסיפס וכלל התוצרים הגרפיים של עבודות הפיתוח וההתחדשות העירונית באזור העיר העתיקה כבר נבנות על פי הנחיות המותג החדש.

תמונה 3 1
תמונה 2 1
תמונה4
תמונה1 1